Hoe verwijder of voeg je tabbladen toe van je Gmail-account op je pc, Android of iPhone?

Gmail wordt zelfs vandaag de dag veel gebruikt op werkplekken voor betere communicatie. E-mails worden beschouwd als de beste manier om berichten in één keer naar een grote groep te verspreiden. Dit maakt gemakkelijk verwijzen mogelijk, waar u informatie, die persoonlijk of officieel kan zijn, veilig en beveiligd kunt verzenden, delen en opslaan. Het is een stuk gemakkelijker om gemakkelijk terug te verwijzen naar oude informatie, die soms verloren kan gaan als deze op papier wordt geschreven. Elk verlies van informatie kan ook worden opgehaald via het Gmail-ondersteuningsteam, wat misschien niet mogelijk is wanneer uw informatie in een papieren formaat is opgeslagen. Maar heb je je ooit afgevraagd hoe je dingen op Gmail op een georganiseerde manier kunt houden...? Het is altijd handig om labels en tabbladen op uw Gmail-account op het werk te gebruiken om informatie te delen


Laten we bespreken hoe u tabbladen aan uw account kunt toevoegen/verwijderen van verschillende apparaten zoals pc, Android en iPhone.

Computer

a.Gmail openen

b.Navigeer naar het tabblad Instellingen in de rechterbovenhoek van het menu.

c.Ga naar "Inbox" en selecteer "Standaard

Als je alle tabbladen wilt verbergen, verandert het type inbox.

  • Selecteer de tabbladen van uw keuze in het tabblad "Categorieën". Er kunnen geen nieuwe tabbladen worden toegevoegd. Wijzigingen kunnen worden aangebracht met bestaande tabbladen.
  • Klik op "Wijzigingen opslaan"
  • Gmail klantenondersteuning kan je helpen met geavanceerde instellingen of vragen tijdens het updaten van functies.

Als u uw e-mails aan het nieuwe tabblad/categorie wilt toevoegen, sleep dan de e-mail van uw interesse naar het nieuwe tabblad en klik op "Ja" in de pop-upmeldingen om de wijzigingen op te slaan

Android of iPhone

  • Als u een Gmail-account op uw mobiele telefoon gebruikt en geen categorie-optie kunt vinden, dan:
  • Tik op het menu linksboven
  • Klik op "Instellingen" Kies uw account.
  • Selecteer "Inboxtype"
  • Klik op "Standaard Postvak IN"
  • Kies uit "Inbox categorieën" Toevoegen/verwijderen categorieën van uw interesse. Wijzigingen opslaan

*Als u alleen de primaire categorie selecteert of gebruikt, kunt u niet meer 'Postvak IN-categorieën' kiezen.

  • Als u van plan bent een e-mail naar een nieuwe categorie op uw apparaat te verplaatsen, open dan de e-mail van uw keuze < Klik op Verplaatsen of Meer <Selecteer Verplaatsen naar <Tik op een nieuwe categorie.
  • Zo kunt u op uw werkplek uw post op een overzichtelijke manier verplaatsen en categoriseren.
  • Soms kunnen we vanwege netwerkverbindingsproblemen technische problemen tegenkomen, zoals wijzigingen in standaardinstellingen, verlies van gesprekken of wachtwoordinstellingen, die  opgelost door contact op te nemen met het Gmail Ondersteunings Nummer Nederland via de klantenservice of Chat en Chat in Gmail.

Conclusie

Een georganiseerde manier om dingen te onderhouden kan helpen bij een gemakkelijkere en snellere reactie op de werkplek. Dus het volgen van alle instructies kan helpen om uw Gmail-account in een snel tempo te delen en te gebruiken.

We bieden ook technische ondersteuning voor Mcafee. U kunt bellen met het Mcafee Ondersteunings nummer Nederland voor assistentie.


Popular posts from this blog

Een e-mail verzenden met Gmail op desktop

Hoe de toegang tot uw persoonlijke Gmail-account weigeren.?

Hoe neem ik in realtime contact op met het Gmail klantenservice team?